سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ارزش نعمتها تنها از سنجش با ضدّشان شناخته می شود . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :22
کل بازدید :61913
تعداد کل یاداشته ها : 55
103/2/7
6:12 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
shahbazi[311]
عضو انجمن جامعه شناسی ایران

خبر مایه
پیوند دوستان
 
alone upturn یعنی تغییر مطلوب دلبری مــــبــــلـــــــغ اسـلـــام گل باغ آشنایی بلوچستان رود تنها نیست عاشقانه دلدارا عاطفانه تنهایی......!!!!!! ashegh پیامنمای جامع حامیان دکتر محمد باقر قالیباف پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی دلـتنگــ همیـشـگـــــــــی دلتنگ احساس تو محمدمبین احسانی نیا *bad boy* مرام و معرفت The best of the best هدهد دل شکســــته har an che az del barayad منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش روی بال فرشته ها ترخون کرمان ✿✘ یـہ دُنیــآ دِلَـم گـِرفـتـِہ ✘✿ عمارمیاندواب نت سرای الماس تقدیم به کسی که باور نکرد دوستش دارم سیرت پیشگان دختر و پسرای ایرونی وبلاگ رسمی محسن نصیری(هامون)(شاعر و نویسنده) من ودنیا عشق پاک mordan شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة عاشقانه ها پایــــــگاه اطــــــلاع رســــــــانی قـتــــلیــــش آشنایی قلبی خسته ازتپیدن بهار عشق دانلد اهنگ های جدید ღღشاید حال دلم خوب شودღღ ♥ღردپای عشق♥ღ EshGhrOyaIimAn ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ پاتوق سرا مقاله های تربیتی آموزش تست زدن کنکور vagte raftan کمپین حمایت از باقری لنکرانی صداقت متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. ☻☺♫ روشنک خانم ☻☺♫ دقایق قصه های شب برای کوچولوها روزهای شیرین صدای نی ریز تک صلیب عشق ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ☆ ܓܨ بسوی ظهور تنهـــــایــــے ____نازیانه_____ ترانه عشق کور آنجا که عقاب پر بریزد عکس ، مدل لباس جدید جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی معماری عاشقانه
آیت الله جنتی در نماز جمعه تهران:
رأفت نظام نبود، سران فتنه باید اعدام می‌شدند
رأفت نظام نبود، سران فتنه باید اعدام می‌شدند
 

خطیب این هفته نماز جمعه با تقدیر از عملکرد بسیج و با تاکید بر اینکه هرچه در مورد بسیج گفته شود حق مطلب ادا نمی شود اظهار داشت: همان طور که برادران شما در سازمان بسیج اساتید نامه ای در خصوص انتصاب هایی که در بعضی از وزارتخانه ها صورت گرفته امضا کردند، گویا فعلاً قصد دارند با داس بچه های انقلابی را درو کنند.
به گزارش مهر، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان به عنوان خطیب این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به برگزاری مراسم 13 آبان گفت: دست شما ملت عزیز درد نکند. خداوند به شما اجر مضاعفی بدهد که به اسلام و نظام آبرو دادید و به دنبال بیانات مقام معظم رهبری مراسم گسترده ای را برگزار کردید و پاسخ دندان شکنی به کسانی که در داخل و خارج به نظر عقد خواهر و برادری با آمریکا بسته اند و به آنها چراغ سبز نشان می دهند، دادید.
آیت الله جنتی با اشاره به انفجار رخ داده جلوی سفارت ایران در بیروت تصریح کرد: مساله بیروت مساله حادی بود و مسلماً برای آن نقشه کشیده شده بود، نمی توان گفت اسرائیل شکست خورده در آن نقشی نداشت. اسرائیل در لبنان و غزه شکست خورده است و هر کاری که می خواست انجام دهد با مقابله نیروهای اسلامی مواجه شده است، آنها می خواستند با این حرکت مساله مذاکره ژنو را تحت الشعاع قرار دهند.
وی با اشاره به روز عاشورای سال 88 گفت: فتنه گران در آن روز عاشورا هتک حرمت کردند و خودشان را نشان دادند و باطن خود را ظاهر کردند، نشان دادند که نظام جمهوری اسلامی را قبول ندارند و در شعارهایشان نظام ایرانی سر می دادند و نشان دادند امام حسین (ع) را قبول ندارند و به عزاداران امام حسین (ع) حمله کردند و با پاره کردن عکس امام گفتند امام را قبول نداریم و بلوا به پا کردند.
امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه اگر لطف خدا و درایت مقام معظم رهبری نبود این فتنه نظام را از پای درآورده بود، گفت: اکنون این روسیاهان در خانه خود محبوس شده اند منتهی اما این امکانات و وسایل زندگی، تلویزیون و رفاه را در خانه در اختیار دارند. اگر رافت اسلامی نبود باید اعدام می شدند.
وی با بیان اینکه در فقه اسلامی حکم کسی که افساد فی الارض بکند اعدام است، اظهار داشت: یک نمونه کوچک، چاقوکشی که در یک محل ناامنی کند حکمش اعدام است و در قامت مفسد فی الارض است اما اینهایی که 8 ماه مملکت را ناامن کردند و بسیاری از جوانان اصیل بسیجی را کشتند و تخریب های بسیاری داشتند آیا این فساد فی الارض نیست.
وی ادامه داد: نظام خیلی بر سر اینها منت گذاشته است که زنده هستند و در خانه خود محبوس هستند ، اگر دکتر لازم داشتند دکتر در اختیار آنها قرار می گیرد اما در عین حال این افراد حاضر نیستند اظهار ندامت کنند، زمانی که منافقین در زندان بودند امام فرمودند منافقینی که بر سر مواضع خود هستند را اعدام کنید اما اینها همچنان بر سر مواضع خود هستند، اگر اظهار ندامت و اعلام می کردند ما اشتباه کردیم ممکن بود یک راه خروجی باشد.
جنتی با اشاره به مذاکرات ژنو اظهار داشت: نتیجه معلوم نیست اما مقام معظم رهبری گفتند که امیدی ندارند. به طور کلی قطع امید نمی کنیم اما مواضع آمریکا و اروپایی ها نشان می دهد که حق طلب و حق خواه نیستند و به دنبال منافع خودشان هستند که امتیاز بگیرند و امتیازی ندهند. با این روحیه آنها بر سر میز مذاکره چگونه می توان امیدوار بود.
خطیب این هفته نماز جمعه با اشاره به هفته بسیج و با یادآوری سخنان امام (ره) در خصوص بسیج گفت: بسیج لشگر مخلص خدا و میثاق پا برهنگان و معراج اندیشه اسلامی است. تشکیل بسیج از الطاف خداوندی است. باید بسیجیان جهان در فکر حکومت اسلامی باشند و فقط به جمهوری اسلامی قناعت نکنند، این بسیج باید در سراسر جهان باشد، این شدنی است و تنها منحصر به ایران نباید باشد.
جنتی با تقدیر از عملکرد بسیج و با تاکید بر اینکه هرچه در مورد بسیج گفته شود حق مطلب ادا نمی شود، اظهار داشت: برادران بسیجی باید به فکر باشند و هرجا انحرافی دیدند اظهار نظر کنند، همان طور که برادران شما در سازمان بسیج اساتید نامه ای در خصوص انتصاب هایی که در بعضی از وزارتخانه ها صورت گرفته امضا کردند و گویا فعلاً قصد دارند با داس بچه های انقلابی را درو کنند.
دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: این را همه می دانند و من از آقای رئیس جمهور سوال دارم آیا این مسایل را می دانی یا نمی‌دانی؟ اگر می دانی "وا اسفا" و چرا اقدامی نمی کنی و اگر نمی دانی "واحسرتا" و مطالبی را که در رسانه ها در این باره منتشر می شود مطالعه کنید و اگر درست است اقدام کنید.


  
پیامهای عمومی ارسال شده