سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسیارند کسانی که دانش دارند و از آن پیروی نمی کنند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :22
کل بازدید :61908
تعداد کل یاداشته ها : 55
103/2/7
2:45 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
shahbazi[311]
عضو انجمن جامعه شناسی ایران

خبر مایه
پیوند دوستان
 
alone upturn یعنی تغییر مطلوب دلبری مــــبــــلـــــــغ اسـلـــام گل باغ آشنایی بلوچستان رود تنها نیست عاشقانه دلدارا عاطفانه تنهایی......!!!!!! ashegh پیامنمای جامع حامیان دکتر محمد باقر قالیباف پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی دلـتنگــ همیـشـگـــــــــی دلتنگ احساس تو محمدمبین احسانی نیا *bad boy* مرام و معرفت The best of the best هدهد دل شکســــته har an che az del barayad منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش روی بال فرشته ها ترخون کرمان ✿✘ یـہ دُنیــآ دِلَـم گـِرفـتـِہ ✘✿ عمارمیاندواب نت سرای الماس تقدیم به کسی که باور نکرد دوستش دارم سیرت پیشگان دختر و پسرای ایرونی وبلاگ رسمی محسن نصیری(هامون)(شاعر و نویسنده) من ودنیا عشق پاک mordan شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة عاشقانه ها پایــــــگاه اطــــــلاع رســــــــانی قـتــــلیــــش آشنایی قلبی خسته ازتپیدن بهار عشق دانلد اهنگ های جدید ღღشاید حال دلم خوب شودღღ ♥ღردپای عشق♥ღ EshGhrOyaIimAn ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ پاتوق سرا مقاله های تربیتی آموزش تست زدن کنکور vagte raftan کمپین حمایت از باقری لنکرانی صداقت متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. ☻☺♫ روشنک خانم ☻☺♫ دقایق قصه های شب برای کوچولوها روزهای شیرین صدای نی ریز تک صلیب عشق ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ☆ ܓܨ بسوی ظهور تنهـــــایــــے ____نازیانه_____ ترانه عشق کور آنجا که عقاب پر بریزد عکس ، مدل لباس جدید جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی معماری عاشقانه

مقایسه نسبت رای کاندیداها در تهران با کل کشور/رای قالیباف در تهران 10 درصد بیشتر از کل کشور

 

 

ترکیب آراء کاندیداهای ریاست جمهوری در شهر تهران با میزان آراء ماخوذه در سراسر کشور متفاوت است؛ بطوریکه حسن روحانی در کل کشور 50.71 درصد و در تهران 46.3 درصد آرا را کسب کرده است همچنین در تهران رای قالیباف حدود درصد یبشتر از رای وی در کل کشور است و ولایتی بیش از رضایی رای دارد .

به گزارش خبرنگار مهر، نسبت آراء کاندیداهای ریاست جمهوری از مجموع  2862776 رای ماخوذه در شهرستان تهران ( بدون احتساب آرای ری و شمیرانات) و 35.458.747 رای در سراسر کشور بدین شرح است:

حسن روحانی با 1326964 رأی در تهران ، 46.3 درصد آراء را کسب کرده است ؛ این درحالی است که در سراسر کشور 50.71 درصد آراء را به خود اختصاص داده است.

محمدباقر قالیباف با 725854 رأی تهران، 26.3 درصد آراء را کسب کرده است اما در سراسر کشور 16.55 درصد آراء را به خود اختصاص داده است.

رای سعید جلیلی در تهران و شهرستانها تقریبا برابر است، وی با 321324 رأی تهران، 11.2 درصد آراء را به خود اختصاص داده است و از آراء ماخوذه کل کشور هم 11.3 درصد را کسب کرده است.

درصد آرای علی اکبر ولایتی نیز در تهران و شهرستانها برابر است ، با این حال در تهران برخلاف کل کشور در جایگاه بالاتر از محسن رضایی قرار گرفته است ، وی با 179371 رأی تهران، 6.2 درصد آراء را به خود اختصاص داده و در رتبه چهارم است و در کل کشور با 6.1 درصد آراء در رتبه پنجم قرار دارد.

محسن رضائی میرقائد با 173761 رأی تهران ، 6 درصد آراء و رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است اما در سراسر کشور 10.5 درصد آراء را کسب کرده است .

همچنین سید محمدغرضی با 35600 رأی تهران ، 1.2 درصد آراء را کسب کرده است و از کل آراء ماخوذه در سراسر کشور هم همین درصد را به خود اختصاص داده است.

 

ترکیب آراء کاندیدها در کل کشور

کاندیدها

آراء ماخوذه در کل کشور

درصد رای
حسن روحانی 18.613.329 50.71
محمدباقر قالیباف 6.077.292 16.55
سعید جلیلی 4.168.946 11.3
محسن رضایی 3.884.412 10.5
علی اکبر ولایتی 2.268.753 6.1
محمد غرضی 446.015 1.2

 

ترکیب آراء کاندیداها در شهرستان تهران

کاندیداها آراء ماخوذه در تهران درصد رای
حسن روحانی 1326964 46.3
محمدباقر قالیباف 725854 26.3
سعید جلیلی 321324 11.2
علی اکبر ولایتی 179371 6.2
محسن رضایی 173761 6
محمد غرضی 35600 1.2

 


  
  

جدول پخش برنامه های تبلیغاتی دکتر قالیباف از رسانه ملی

 

 

 

 

 

  
  

حاج قاسم سلیمانی در انتخابات ریاست جمهوری به چه کسی رای می دهد؟

 

 

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کرمان در دیدار محمد باقر قالیباف گفت : یک شب به همراه مهندس سیف‌اللهی در کنار حاج قاسم سلیمانی بودیم و از ایشان پرسیدم به چه کسی رای می‌دهی؟ حاج قاسم گفت قالیباف؛ من نیز گفتم به قالیباف رأی می‌دهم.

آیت‌الله جعفری در این دیدار ضمن خیرمقدم به قالیباف گفت: هرکس این مسئولیت بزرگ را به عهده بگیرد، باید چند موضوع را رعایت کند. نخست آنکه وعده‌های توخالی داده نشود. یکی از آقایان گفته بود ظرف سه ماه مشکلات اقتصادی حل می‌کنم و من نیز از این سخن تعجب کردم، قطعا مردم هم می‌فهمند این وعده دروغ است. ظرف سه ماه نمی‌توان معجزه کرد، بلکه باید به تدریج مشکلات را بررسی کرد. همچنین در روایات آمده که چند موضوع باعث زوال دولت‌ها می‌شوند. اول رها کردن مسایل اهم و مهم ، به این معنا که به جای پرداختن اهم به مهم بپردازیم و به جای پرداختن به مهم مسایل دیگری را در نظر داشته باشیم.  موضوع دوم آن است که افراد نالایق را روی کار بیاوریم. همچنین حضرت علی(ع) فرمودند: من نسبت به فقر نمی‌ترسم، از سوءتدبیر می‌ترسیم.

وی افزود: کابینه شما باید بر این اساس و مبنا تشکیل شود؛ خطی فکر کردن غلط است. آدم لایق هم در میان اصولگرایان و هم در میان اصلاح‌طلبان وجود دارد، اگر بگوییم حتما اصولگرایان در کابینه باشند غلط است. آدم لایق در همه گروه‌ها وجود دارد.

وی افزود: در این استان نیز حاج قاسم سلیمانی محبوبیت خاصی دارد. یک شب به همراه مهندس سیف‌اللهی در کنار حاج قاسم سلیمانی بودیم و از ایشان پرسیدم به چه کسی رای می‌دهی؟ حاج قاسم گفت: قالیباف؛ من نیز گفتم به قالیباف رأی می‌دهم.

امام جمعه کرمان یادآور شد: ما اکثر ویژگی‌ها را در شما می‌بینیم؛ شما دارای استعداد بالا بوده، برادر شهید و پاسدار هستید. اینچنین شخصیت‌هایی مثل سردار کرمی، حاج قاسم سلیمانی، سردار سیف‌اللهی، مهندس مهاجری و... در این استان حامی شما هستند، اگر انشاالله این اتفاق افتاد و پیروزی به دست آوردید، انشاالله یک دولت کارآمد مردمی و ولایت مدار تشکیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه باید ولایت در رأس امور باشد، تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند بنا نداریم در انتخابات اسمی را مطرح کنیم. ایشان تاکید کردند برخی افراد درباره کاندیداتوری پیش من آمدند و من گفتم خودتان می‌دانید؛ اگر کسی گفت که مقام معظم رهبری به من فرموده‌اند کاندیدا شو، این غلط است. عده‌ای هم به عنوان طرفداری از کسی که رد صلاحیت شده، جوسازی می‌کنند. اگر درست فکر کنیم این موضوع ریشه‌دار است. نخست آنکه در سال 88 فتنه بزرگی در کشور رخ داد، بنده به همراه آیت‌الله علم‌الهدی نیز در زمینه موضع‌گیری درباره فتنه جزو نفرات اول بودیم، از این رو من دوست قدیمی سی ساله‌ام را برای حفظ نظام رنجاندم. میرحسین موسوی پیش از پایان انتخابات اعلام کرد من برنده هستم. مقام معظم رهبری سه بار پذیرفتند که صندوق‌ها بازشماری شود اما او قبول نکرد و گفت جز به ابطال انتخابات به چیز دیگری قانع نیستم. موسوی پیش از انتخابات نزد من آمد، به او گفتم یک دعا برای شما می‌کنم، امیدوارم هرچه خیر و صلاح شماست پیش آید، اما او به گونه‌ای دیگری رفتار کرد.

وی در ادامه خطاب به قالیباف گفت: ویژگی‌هایی که در شما می‌بینیم باید به درستی برای مردم تفهیم شود. مردم باید این را بدانند که استعداد شما بالاست، برادر شهید هستید، پاسدار هستید، مورد حمایت بزرگانی چون حاج قاسم سلیمانی، سردار کرمی، سردار سیف‌اللهی، مهندس مهاجری و... هستید.

 آیت‌الله جعفری تاکید کرد: همانطور که سایر نامزدها مواضع و برنامه‌های خود را از تلویزیون اعلام کردند شما نیز همانند آنها حقیقت را اعلام کنید، به خداوند توکل کنید و علاوه بر رفع بیکاری و اشتغال، روی مساله احیای ارزش‌ها و ولایت‌مداری تمرکز کنید. همه درباره مسایل اقتصادی و رفع بیکاری سخن می‌گویند و این کار آسانی نخواهد بود، اما همه ما می‌دانیم، نمی‌توان سه ماهه این تورم را برطرف کرد، انشاالله امیدواریم شما همان فرد منتخبی که مورد توقع و انتظار ملت است، باشید و انشاالله انتخاب شوید تا ما برای عرض تبریک بیاییم.

در ادامه این دیدار محمدباقر  قالیباف نیز گفت: از زمان جنگ با شما آشنا شدیم و همواره از دوران دفاع مقدس تاکنون ذکر خیر،  صراحت، اخلاص، نظم و درایت حضرتعالی زبانزد بوده است. چه در زمان جنگ و چه پس از آن. بارها با سردار قاسم سلیمانی ذکر خیرتان شده و ما جزو ارادتمندان قلبی شما هستیم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: امروز کشور مشکلات، معضلات و پیچیدگی‌های بسیاری دارد. اما از دیگر سو، امکانات قابل توجهی نیز در کشور ما وجود دارد. تجربه مدیریتی به من می‌گوید آنچه امروز کشور از آن رنج می‌برد همان کلام امیرالمومنین(ع) است که فرمود: من از فقر نمی‌ترسم، از سوءتدبیر می‌ترسم. چرا که سوءتدبیر، فقر می‌آورد. امروز با این همه امکانات و منابع مادی که در کشور وجود دارد، نباید شاهد چنین مشکلاتی باشیم.

وی افزود: در عرصه مدیریت باید توجه بیشتری صورت گیرد. مدیریت در کشور ما همانند یک مدیریت معمولی که در سایر کشورها دیده می‌شود، نیست. ما کشور اسلامی به شمار می‌رویم و بر این اساس نیز نیازمند روحیه جهادی برای کار هستیم. در کشور عده‌ای بر این باور هستند که نمی‌توان با روحیه جهادی، همچون دوران دفاع مقدس کار کرد، اما ما با همین روحیه جهادی پیش رفتیم. در شهر تهران پروژه بزرگراه امام علی(ع) حدود 40 سال بر زمین مانده و دوازده هزار خانه در مسیر این اتوبان قرار داشت؛ همه می‌گفتند این کار قابل انجام نیست، اما این پروژه با فرهنگ ایثار و جهاد ظرف  22 ماه و در محروم‌ترین نقطه شهر انجام شده است.

قالیباف تاکید کرد: پس از دوران دفاع مقدس دو قشر به کشور کم‌لطفی کردند. یک قشر که روحیه جهادی را از جامعه گرفتند و یک قشر که لفاظی کردند. به این معنا که این حرف‌ها را زدند اما کار نکردند. سوءتدبیر بین دو لبه قیچی لفاظی و فاصله گرفتن از روحیه جهادی قرار گرفت، در غیراین صورت به سرعت کارها قابل انجام است. البته من براساس مطالعاتی که انجام داده‌ام و همچنین با توجه به سابقه کار اجرایی به مردم قول داده‌ام که در طول دو سال آرامش و ثبات را به جامعه برمی‌گردانیم. وضعیت ما همچون مریضی است که همه می‌دانیم باید جراحی شود، اما امکان جراحی کردن وجود ندارد. ابتدا باید شرایط این مریض را کنترل کنیم و سپس دست به جراحی بزنیم. اقتصاد را ظرف دو سال به کنترل درآوردن یعنی آنکه اقتصاد را انعطاف پذیر کنیم و به ثبات برسانیم، مردم احساس کنند ثباتی در وضعیت اقتصادی و نرخ کالاهای اساسی وجود دارد. این ظرفیت در کشور ما وجود دارد و به آینده نیز امیدوار هستیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پایان تاکید کرد: اگر تقدیر الهی شد و مردم حماسه سیاسی را اینگونه رقم زدند که ما توفیق خدمت در دولت را پیدا کنیم باید با کار و تلاش جبران این محبت‌ها را داشته باشیم و حماسه اقتصادی را محقق کنیم. نباید مردم را از انتخاب خود پشیمان کنیم.


  
  

محمد باقر قالیباف:

شهردار مشهدی و 52 ساله تهران، 3 فرزند دارد. 2 پسر و یک دختر. «الیاس» و «اسحاق » پسران قالیباف، از اعضای اصلی فعالیت های انتخاباتی پدر هستند و این حضور اما بیشتر در سایه انجام می شود و حضور فرزندان قالیباف در کنار پدر، کمتر اتفاق افتاده است. این تصویر قدیمی، از معدود تصاویری است که عکاسان،  قالیباف پدر را در کنار همسر و فرزندش شکار کرده اند. آن هم در حاشیه یک مراسم افطاری در شهرداری تهران.


  
  

دکتر قالیباف در مسجد جامع خرمشهر: دولت آینده، دولت متکی به مردم با نگاه اجتماعی محور است/ضمانت وعده های من، کارنامه 35 ساله ام است

 

 ضمانت وعده های من، کارنامه 35 ساله ام است/ مردم باید در تصمیم گیری ها تاثیرگذار باشند/ نباید فقط مردم را هنگام رای دادن دید
 
محمد باقر قالیباف پیش از ظهر امروز در مسجد جامع خرمشهر و در اجتماع بیش از 4000 نفر از مردم این شهر حضور یافت.
 
او خطاب به مردم این شهر گفت: امروز خداوند توفیق داد تا در سالروز آزادسازی خرمشهر در مسجد جامع این شهر که نماد ایثار، مجاهدت، مقاومت و نمادی از تربیت شدگان اهل‌بیت(ع)، قرآن، نهج البلاغه و پیروان واقعی امام(ره) به حساب می‌آید حضور پیدا کردیم. روز آزادسازی خرمشهر برای همیشه تاریخ، نقطه عطفی برای کشور و انقلاب به شمار می رود و نقطه عزتمندی برای آنانی است که دل در گرو انقلاب دارند.
 
من همان رزمنده دوران دفاع مقدس هستم
 
قالیباف در مسجد جامع خرمشهر گفت: امروز در آغاز یک راه سخت و دشوار قرار داریم. این راه پر مسئولیت، ادامه مسیر افرادی است که این شهر را آزاد کرده‌اند و ما حتما باید امروز خرمشهر را به بهترین شکل ممکن بسازیم.
 
وی ادامه داد: امروز به اینجا آمده‌ایم تا با همسنگران شهید خود و رزمندگانی که با فرهنگ دفاع مقدس مجاهدانه دفاع کردند تجدید بیعت کنیم. چراکه رزمندگان در آن دوران از شرافت یکایک ما دفاع کردند و ما را مدیون خود ساختند.
 
قالیباف تأکید کرد: بنده و امثال بنده دین و ایمان خود را مدیون مردم خوزستان و مخصوصا مردم خرمشهر، آبادان و عزیزانی که در این حاشیه مرزی و در این استان شهیدپرور زندگی می‌کنند هستیم. اگر بنده، توانمندی و داشته‌هایی دارم و خداوند نیز فرصتی را برایم فراهم کرده، به برکت مجاهدت های شما عزیزان بوده است.
 
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری خطاب به مردم شهر خرمشهر افزود: آمده‌ام بگویم بنده همان محمدباقر قالیبافی هستم که در روزهایی که خرمشهر در میان جنگ و خون بود، به این شهر رسیدم و زمانی به خرمشهر وارد شدم که بخش غربی آن سقوط کرده بود و در بخش شرقی درگیری ادامه داشت. همان قالیبافی هستم که در طلائیه، فتح‌المبین، حمیدیه و هویزه در کنار شما مردم خوزستان و عشایر عرب و اقوام مختلف بودم. امروز آمدم عهده ببندم که همان رزمنده هستم و تنها سنگر من تغییر کرده است.
 
خرمشهر را آزاد کردیم، اما نساختیم
 
قالیباف در جمع کثیر مردم خرمشهر گفت: به این جوانان و مردم خرمشهری که به حق گله‌مند هستند تعهد می‌دهم که با همان فرهنگ جهاد و شهادت کار کنیم. ما خرمشهر را آزاد کردیم، اما نساختیم.  امروز آمده‌ام با شما بیعت کنم بعد از حماسه سیاسی که شما باید آن را رقم بزنید، تا سال آینده حماسه اقتصادی رخ می دهد تا در سراسر کشور و مخصوصا مناطقی همچون خرمشهر و آبادان شما حس افتخار داشته باشید؛ همان حسی که پدران، بزرگان و همرزمان شما در آزادسازی خرمشهر داشتند. امیدوارم همان حس در وجود شما با تحقق حماسه اقتصادی پدیدار شود.
 
وی ادامه داد: بنده به عنوان محمد باقر قالیباف دو بار در زندگی متولد شدم؛ یکی آن روز که در سال 1340 در شهر مقدس مشهد و در جوار حضرت ثامن الحجج(ع) به دنیا آمدم و روز دیگر وقتی که در سن 19-20 سالگی در سرزمین خوزستان و خرمشهر حاضر شدم و با دشمن جنگیدم؛ در این روز نیز احساس هویت کردم و هم اکنون هرچه دارم مدیون این دوران و زمان دفاع مقدس هستم.
 
امروز تورم، فقر و بیکاری دشمن ماست
 
قالیباف در ادامه این مراسم گفت: اگر روزی دشمن ما ، دشمن خارجی بود و صدام به کشور ما حمله کرد و مشکلاتی را به وجود آورد، امروز سوء مدیریت، ضعف درکارها و دوری از فرهنگ جهاد و شهادت است که به گونه‌ای این مشکلات و معضلات را برای ما فراهم کرده است. امروز هم نارسایی‌هایی در حوزه گرانی، فقر، تورم، بیکاری، آسیب های اجتماعی و غیره وجود دارد که مثل خوره به جان جامعه ما افتاده است. باید مثل همان موقع دست به دست هم دهیم و همانند همان روزی که با محبت، گذشت، صبر و برادری در دوران دفاع مقدس کار می کردیم مشکلات را برطرف کنیم. باید این روحیه را احیاء کرده و از درگیری، نفاق و تنبلی درکارها پرهیز کنیم.
 
قالیباف ادامه داد: همانطور که ملت ما از تمامی اقشار، طوایف، مذاهب و ادیان کنار هم ایستادند و از  این کشور دفاع کردند امروز نیز این وعده را به شما می دهم که با حول و قوه الهی و با همان پشتوانه بتوانیم بدون هیچ حذف و فرصت سوزی از همه اقشار و گروه ها استفاده کرده و برای همه آن ها فرصت مناسب را فراهم کنیم. باید تلاش کنیم تا بدون هیچ تبعیضی مردم و مخصوصا جوانان عزیز و تحصیل کرده را با حماسه اقتصادی وارد کار کنیم. همان طور که ما جوانان 20 ساله دهه اول انقلاب بودیم و در دوران دفاع مقدس مجاهدت کردیم امروز نیز در دهه چهارم انقلاب مکلف هستیم فضا را آنچنان فراهم کنیم تا فرصت مناسب و بدون هیچ تبعیضی برای همه جوانان کشور فراهم شود. همان طور که بنده یک روستازاده بودم و این فرصت برای من فراهم شده است، امیدوارم بتوانیم این فرصت را برای جوانان امروز نیز فراهم کنیم تا آنها بتوانند در تمامی عرصه‌ها حضور پیدا کنند و به کمک آنها کشور را بسازیم.
 
ضمانت وعده‌هایم، کارنامه‌ای 35 ساله است

 
قالیباف با اشاره به ظرفیت‌های موجود در کشور گفت: امروز همه اتفاق نظر دارند که روی منابع عظیمی نشسته‌ایم و منابع انسانی زیادی در کشور وجود دارد. اما سوء‌مدیریت، نارسایی‌ها و دوری از فرهنگ جهادی میان ما و کارهای بزرگ فاصله انداخته است.
 
وی در ادامه خطاب به مردم استان خوزستان گفت: من کاملا شما را درک می‌کنم؛ آنقدر حرف، شعار و وعده بدون عمل شنیده‌اید که ممکن است با شک و تردید به حرف من نگاه کنید، این طبیعی است. اما کارنامه من در دوران دفاع مقدس، دوران خدمت در نیروی انتظامی و شهرداری تهران برای دوستان، همرزمان و جوانان مشخص است. هرگز در هیچ مسئولیتی قول و وعده ای به مردم ندادم که پس از آن نتوانسته باشم به وعده خود وفا کنم. ضمانت این وعده نیز کارنامه 35 ساله بنده است. بین من و خدا، خون همسنگران شهید ما قرار دارد. برنامه ما نیز تنظیم شده و مشخص است. انشاءالله دولتی را مستقر کنیم که این دولت حضور مردم در همه تصمیم‌گیری‌ها و مشارکت اجتماعی مردم به عنوان مهم ترین رسالت انقلاب اسلامی را دنبال کند.
 
قالیباف ادامه داد: مردم در دوران دفاع مقدس حضور داشتند و نتیجه آن نیز شهدای بزرگی است که به کشور و انقلاب تقدیم شد. مگر شهیدان برونسی، باقری، همت، باکری و ... از کجا آمده بودند؟ همه این شهیدان از آحاد مردم بودند، اما امروز دیگر در عرصه اقتصادی حضور مردم را نمی بینیم. در عرصه سیاسی نیز تنها حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را شاهد هستیم، اما پس از آن مردم تا 4 سال دیگر آنطور که باید و شاید مورد توجه قرار نمی‌گیرند. همچنین هم اکنون در صحنه های اجتماعی شاهد حضور مردم نیستیم، این در حالی است که اساس انقلاب ما تبلور عینی مردم در همه صحنه های تصمیم‌سازی و تصمیم گیری است.
 
دولتی متکی بر مردم تشکیل خواهم داد
 
قالیباف درباره ویژگی‌های دولتی که تشکیل می‌دهد گفت: دولت آینده ما، دولت متکی بر مردم با محوریت نگاهی اجتماعی است. در این شرایط وقتی کارگران، صنعتگران، روستاییان، نخبگان ، بازاریان و همه اقشار مردم به دولت نگاه کنند زبان گویا و درد خود را در دولت می‌بینند و اطمینان پیدا می‌کنند که این دولت متعلق به آنهاست. مردم می‌دانند که در شهرداری تهران بنده هیچ دغدغه‌ای جز دغدغه مردم نداشتم؛ در حقیقت باید بگویم که مردم شهر را اداره کردند، نه من.
 
 وی در ادامه گفت: قول می‌دهم ظرف دو سال آینده حتما ثبات و آرامش اقتصادی را برای همه صنوف فراهم کنیم و بتوانیم اقدامات سیاست‌پیشگانی را که سیاست‌زدگی را در کشور حاکم کردند، فرصت ها را از بین بردند و به وعده ها عمل نکردند جبران کنیم. البته اگر بگوییم دیگران کاری نکرده اند خلاف منطق و انسانیت است، آنها نیز به سهم خود زحمت کشیده اند، اما این زحمات کفایت کار را نکرده است و برآیند این زحمت‌ها نیز این وضعیتی است که امروز وجود دارد. باید بپذیریم نیازمند تغییر اساسی و جدی در ابعاد مادی و معنوی زندگی مردم هستیم.
 
خوزستان باید در اولویت قرار گیرد
 
قالیباف در جمع مردم خرمشهر گفت: اگر امام خمینی(ره) فرمودند خوزستان دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرد، امروز آمده‌ام بگویم که اگر در دولت توفیق خدمت پیدا کنم دین خود را ادا خواهم کرد. معتقدم باید در برنامه‌ریزی‌ها جنوب غرب ایران با محوریت خوزستان در اولویت قرار گیرد. اگر خوزستان ساخته شود به معنای آن است که هم این نقطه ساخته شده است و هم ایران را ساخته‌ایم.
 
وی با اشاره به اینکه به مسیری سخت، سنگین و پرمسئولیت وارد شده است گفت: امروز نیز به اینجا آمده ام تا با شهدا و امام شهدا بیعت کرده، از روح رزمندگان و سرداران شهید استمداد گرفته و به مردم متعهد شوم که باید دست به دست هم دهیم تا کشور ساخته شود. همانطور که نوای دلنشین آزادسازی خرمشهر در سوم خردادماه سر داده شد باید این قضیه را در حماسه اقتصادی با خدمت صادقانه به شما ادامه دهیم. مطمئن باشید اگر در دولت باشم حتما من را در کنار خود، در این شهر و استان خواهید دید و انشاءالله در همین مسجد به صورت روشن و مشخص با هم سخن خواهیم گفت.
 
قالیباف در پایان گفت: انشاءالله دو سال آینده خواهید دید که به وعده هایم عمل کرده ام. کارنامه بنده در این زمینه نیز روشن است و به شما اطمینان می دهم که این اتفاق رخ خواهد داد.

  
  
پیامهای عمومی ارسال شده