سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که کرده وى او را بجایى نرساند نسب او وى را پیش نراند . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :17
بازدید دیروز :12
کل بازدید :61901
تعداد کل یاداشته ها : 55
103/2/6
7:56 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
shahbazi[311]
عضو انجمن جامعه شناسی ایران

خبر مایه
پیوند دوستان
 
alone upturn یعنی تغییر مطلوب دلبری مــــبــــلـــــــغ اسـلـــام گل باغ آشنایی بلوچستان رود تنها نیست عاشقانه دلدارا عاطفانه تنهایی......!!!!!! ashegh پیامنمای جامع حامیان دکتر محمد باقر قالیباف پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی دلـتنگــ همیـشـگـــــــــی دلتنگ احساس تو محمدمبین احسانی نیا *bad boy* مرام و معرفت The best of the best هدهد دل شکســــته har an che az del barayad منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش روی بال فرشته ها ترخون کرمان ✿✘ یـہ دُنیــآ دِلَـم گـِرفـتـِہ ✘✿ عمارمیاندواب نت سرای الماس تقدیم به کسی که باور نکرد دوستش دارم سیرت پیشگان دختر و پسرای ایرونی وبلاگ رسمی محسن نصیری(هامون)(شاعر و نویسنده) من ودنیا عشق پاک mordan شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة عاشقانه ها پایــــــگاه اطــــــلاع رســــــــانی قـتــــلیــــش آشنایی قلبی خسته ازتپیدن بهار عشق دانلد اهنگ های جدید ღღشاید حال دلم خوب شودღღ ♥ღردپای عشق♥ღ EshGhrOyaIimAn ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ پاتوق سرا مقاله های تربیتی آموزش تست زدن کنکور vagte raftan کمپین حمایت از باقری لنکرانی صداقت متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. ☻☺♫ روشنک خانم ☻☺♫ دقایق قصه های شب برای کوچولوها روزهای شیرین صدای نی ریز تک صلیب عشق ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ☆ ܓܨ بسوی ظهور تنهـــــایــــے ____نازیانه_____ ترانه عشق کور آنجا که عقاب پر بریزد عکس ، مدل لباس جدید جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی معماری عاشقانه

آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی در دیدار با دکتر قالیباف با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) خاطرنشان کردند: روزانه بالغ بر دوهزار نامه به دست من می رسد و در جریان مسائل و مشکلات مردم هستم و اقدام هایی که شما در شهر تهران انجام می دهید باعث علاقه مندی بیشتر مردم به انقلاب و نظام می شود اما باید از اقدامات و فعالیت ها اطلاع رسانی بهتر و گسترده تری صورت گیرد  .   

ایشان خطاب به شهردار تهران گفتند: شما مرد موفقی هستید، هم خوب فکر می کنید و هم مرد عمل هستید. مدیریت نیازمند خلاقیت و ابتکارات است که شما هم از آن برخوردارید   .   

آیت الله العظمی مکارم شیرازی خاطرنشان کردند: هیچ موقع نباید از پیشرفت قانع شوید و بدانید همیشه راه تعالی و پیشرفت وجود دارد و خدمت به مردم و نظام از بزرگترین نعمات خداوندی است   .   

آیت الله محمد یزدی در دیدار با شهردار تهران ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س)، با اشاره به فعالیت های شهرداری تهران گفت: بهترین قاضی عادل مردم هستند، وقتی با مردم رفت و آمد داریم و یا آن ها را به دلایل مختلف ملاقات می کنیم، صحبت های آن ها نشان می دهد خدمات شهرداری تهران در بخش های مختلف چشمگیر بوده و برای مردم کاملا قابل لمس است   .   

وی افزود: به حمدالله شهرداری نشان داده به دور از بازی های سیاسی کار خود را در خط و مسیر صحیح و اصیل به خصوص در حوزه فرهنگی انجام می دهد و هیچکس نمی تواند این موضوع را انکار کند. 

وی خطاب به قالیباف تأکید کرد: خدمت در نظام اسلامی خدمت به دین و مردم و اثبات این نکته است که اسلام می تواند رشد بیشتری را فراهم کند. خدا به شما این توفیق را داده و باید قدر این توفیق را بدانید  .

 رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: نکته مهمی که مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره کردند و من در عمل می بینم در تهران اجرایی شده توجه به ظواهر اسلامی و معماری اسلامی در شهرسازی است. باید توجه داشت که پایتخت ایران اسلامی همان طور که شهرداری تهران تلاش کرده باید به گونه ای باشد که به دور از معماری غربی، ظواهر و ویژگی های یک شهر اسلامی را داشته باشد  .   

آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی در دیدار با شهردار تهران با تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) گزارش ارایه شده از سوی قالیباف در ابتدای دیدار در حوزه فعالیت های دینی، فرهنگی و عمرانی را لذت بخش دانستند و خاطرنشان کردند: صرف بیان لفظی اقدامات انجام شده بسیار شیرین و خوشحال کننده است؛ حال که این اقدامات اجرایی شده شیرینی و حلاوت آن چند برابر می شود  .

 آیت الله العظمی سبحانی در این دیدار ‌ضمن ابراز خشنودی از نام گذاری بوستانی بزرگ  در تهران به نام "ولایت" خاطرنشان کردند: ‌هر چه نام بزرگان، ‌ائمه معصومین (ع) و حتی شعرای دینی و امثال آن برای خیابان ها و اماکن شهری باشد بسیار پسندیده است و به شهردار تهران پیشنهاد می کنم خیایان و یا مکان مناسبی را با نام مبارک امام صادق (ع) نامگذاری کنند  .   

آیت الله العظمی سبحانی خطاب به شهردار تهران و سایر مسئولان با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) در ارتباط با مسئولان حکومتی گفتند: مسئولان فقط مسئول انسان ها نیستند بلکه مسئول جانداران و بقعه هایی که دراختیار مردم است نیز هستند، دایره مسئولیت محدوده به انسان ها نیست و آنچه از فعالیت های شهرداری در این زمینه رو به رشد باشد جای خوشحالی است و قطعا این موفقیت باعث افتخار نظام است   .   

پس از ارائه گزارشی توسط  شهردار تهران از مجموعه فعالیت های انجام شده در شهرداری، آیت الله العظمی وحید خراسانی بیان داشتند: هر مسئولی که به کاری مشغول است باید نسبت به آن کار اشراف داشته باشد، شهرداری یعنی دارنده شهر و خواه ناخواه جنبه صاحب شهر را دارد، شهر یعنی مجمع اجتماع بشر، ‌یعنی مجموعه انسان ها که انسان ها از جوهر عقل گرفته شده که این جوهر اساس انسانیت است؛ ‌در این صورت شهردار که مقام سیطره در شهر را دارد به عنوان صاحب شهر است و تمام افراد عائله او محسوب می شوند.

 مرجع جهان تشیع با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در حوزه مسائل دینی و مذهبی و به خصوص اقامه عزای حضرت زهرا (س) در تهران افزودند: خوشبختانه از زمانی که شما مسئولیت شهرداری تهران را بر عهده گرفتید تغییرات در شهر کاملا محسوس است و باعث خیر بسیار بودید و این ها به خاطر فطرتی است که دارید  .

 آیت الله العظمی وحید خراسانی در ادامه خاطرنشان کردند: یکی از مشکلات ما در حوزه تصدی مسئولیت ها این است که ما متصدی مقام هایی می شویم که نه مقام را می شناسیم و نه کرسی که آن را می گیریم، ‌یکی از اشتباه ها در امر مدیریت استفاده از افرادی است که شایستگی آن کار را نداشته باشند و این یعنی به دستورات دین به درستی عمل نمی کنیم   .

 آیت الله العظمی علوی گرگان ضمن تشکر از فعالیت های انجام شده در شهرداری تصریح کردند: انصافا آنچه ما مطلع هستیم و از هر گروهی درباره فعالیت های شهرداری پرسیدیم، صحبت از تدبیر و خدمات چشمگیر شهرداری است، تهران را نمی توان با شهری که قبلا بود مقایسه کرد چون طرح جامعی نداشت، ‌راهها درست نبود و مشکلات بسیاری پیش پای مردم بود، ‌اما امروز از حسن تدبیر مسئولان شهرداری، ‌خوشبختانه تهران چهره جدیدی به خود گرفته و این تغییرات تاثیر زیادی در پیشبرد کارهای کشور و اقتصاد کشور و غیره دارد .

 مرجع جهان تشیع در این دیدار و پس از ارائه گزارش شهردار تهران از مجموعه فعالیت های شهرداری، آیه ای از سوره توبه را قرائت کردند که در آن خداوند رستگاران را این گونه معرفی می کند که آن ها کسانی هستند که ایمان آورده، مهاجرت می کنند و جهاد می کنند و گفتند: شاید خیلی ها این فعالیت هایی را که شما انجام داده اید انجام می دهند اما ممکن است در راه خدا نباشد، ‌در راه خدا بودن‌، انسانی بودن و بشر دوستانه بودن است و مردی که ریاستی در دست دارد خود را مسئول می داند و باید در قبال مردم و حقوق مردم پاسخگو باشد. 

آیت الله العظمی نوری همدانی در این دیدار ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) بیان داشتند: قبل از انقلاب عقب ماندگی های بسیاری در ایران از جهت اقتصادی، فرهنگی، عمرانی و ... داشتیم و دشمنان آن را بر پای اسلام می نوشتند و می گفتند اسلام پاسخگوی نیازهای بشر نیست اما با وقوع انقلاب اسلامی گام های مهمی که در همه ابعاد عمرانی، اجتماعی و آبادانی برداشته شد نشان داد اسلام تا چه حد موفق است.

 آیت الله جوادی آملی در این دیدار ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه (ص) از شهردار تهران به خاطر ارائه گزارش از فعالیت های شهرداری تهران در حوزه های مختلف تشکر کرد و گفت: این گزارشات هم امید بخش بود و هم زمینه ساز پیشرفت بیشتر.

 وی ادامه داد: آن چه که شهرداری ها را کامیاب می کند، در سایه نقشه جامعی از کل کشور است چون با وضعیت فعلی و قوانین شهری، شهر را شهرداری اداره نمی کند بلکه ارگان ها و دستگاه های مختلفی در اداره یک شهر دخیل هستند که همین امر موجب برخی مسائل و مشکلات می شود.

 آیت الله جوادی آملی افزود: به نظر می رسد باید نقشه جامعی به تایید شورهای شهر برسد، تهیه شود تا تمام دستگاه ها و سازمان ها خود را مقید به رعایت و التزام به آن بدانند در این صورت است که شهرداری ها می توانند نمود بهتری داشته باشند و به طور مشخص پیشرفت های شهرداری تهران نیز دوچندان شود.

 مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه گفت: امروز وقتی از تهران می گذریم تغییرات را در شهر کاملا احساس می کنیم. در تهران هم کار فراوان انجام می شود و هم کارها با سلیقه و مناسب صورت می گیرد، از همین جهت همیشه شهردار تهران را دعا می کنیم.

 آیت الله مقتدایی در دیدار با دکتر محمد باقر قالیباف با اشاره به فعالیت های شهرداری در زمینه مسائل دینی و مذهبی و اقدامات انجام شده در رابطه با توسعه مدارس حوزی در تهران گفت: امیدواریم اقداماتی که شهرداری تهران در رابطه با ساخت، تجهیز و توسعه مدارس حوزی دارد همچنان با سرعت ادامه یابد تا بتوانیم از مجموعه طلاب تربیت شده در حوزه های مختلف استفاده کنیم و این کار باقیات صالحاتی است که برای ما می ماند. وقتی شما یک حوزه علمیه می سازید پایگاهی برای سربازان امام زمان (عج)خواهد بود.

 مدیر حوزه های علمیه ای کشور خطاب شهردار تهران گفت: کارهایی که شهرداری تهران انجام می دهد عام المنفعه است و محبوب ترین فرد نزد خدا کسی است که نفعش بیشتر به دیگران برسد و شما کارهای عام المنفعه بسیاری دارید. این ها اعمال نیک و ماندگاری است که در کارنامه انسان می ماند و همیشه نامه عمل انسان را باز نگاه می دارد.

 


  
پیامهای عمومی ارسال شده