سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را به دست نیاورد، مگر کسی که درس خود را ادامه دهد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :1
کل بازدید :61822
تعداد کل یاداشته ها : 55
103/1/28
7:41 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
shahbazi[311]
عضو انجمن جامعه شناسی ایران

خبر مایه
پیوند دوستان
 
alone upturn یعنی تغییر مطلوب دلبری مــــبــــلـــــــغ اسـلـــام گل باغ آشنایی بلوچستان رود تنها نیست عاشقانه دلدارا عاطفانه تنهایی......!!!!!! ashegh پیامنمای جامع حامیان دکتر محمد باقر قالیباف پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی دلـتنگــ همیـشـگـــــــــی دلتنگ احساس تو محمدمبین احسانی نیا *bad boy* مرام و معرفت The best of the best هدهد دل شکســــته har an che az del barayad منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش روی بال فرشته ها ترخون کرمان ✿✘ یـہ دُنیــآ دِلَـم گـِرفـتـِہ ✘✿ عمارمیاندواب نت سرای الماس تقدیم به کسی که باور نکرد دوستش دارم سیرت پیشگان دختر و پسرای ایرونی وبلاگ رسمی محسن نصیری(هامون)(شاعر و نویسنده) من ودنیا عشق پاک mordan شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة عاشقانه ها پایــــــگاه اطــــــلاع رســــــــانی قـتــــلیــــش آشنایی قلبی خسته ازتپیدن بهار عشق دانلد اهنگ های جدید ღღشاید حال دلم خوب شودღღ ♥ღردپای عشق♥ღ EshGhrOyaIimAn ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ پاتوق سرا مقاله های تربیتی آموزش تست زدن کنکور vagte raftan کمپین حمایت از باقری لنکرانی صداقت متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. ☻☺♫ روشنک خانم ☻☺♫ دقایق قصه های شب برای کوچولوها روزهای شیرین صدای نی ریز تک صلیب عشق ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ☆ ܓܨ بسوی ظهور تنهـــــایــــے ____نازیانه_____ ترانه عشق کور آنجا که عقاب پر بریزد عکس ، مدل لباس جدید جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی معماری عاشقانه

به گزارش پایگاه خبری صراط، تاکنون اصولگرایان با دو ائتلاف 1+2 یا ائتلاف سه گانه متشکل از قالیباف، ولایتی و حداد عادل و ائتلاف 2+3 یا ائتلاف اکثریت اصولگرایان، متشکل از پور محمدی، باهنر، آل اسحاق، ابوترابی و متکی در انتخابات اعلام حضور کرده اند و بر اساس توافقات صورت گرفته بین اعضا، مقرر شده تا یک نفر از هر ائتلاف به عنوان نامزد نهایی در رقابتهاب انتخاباتی یازدهمین دوره ریاست جمهوری حاضر شود.

آنگونه که اعضای ائتلاف سه گانه و  ائتلاف اکثریت اصولگرایان اعلام کرده اند، برگزاری نظر سنجی و اعلام فرد حائز بیشترین آرا به عنوان سازوکار معرفی نامزد نهایی هر یک از این دو ائتلاف، در نظر گرفته شده است.

با این تفاسیر و به رغم اینکه هنوز نظر سنجی مورد اجماعی همه اعضا در این دو ائتلاف برگزار نشده چندی پیش قالی باف مدعی شد بیشترین رای را در نظرسنجی ها داشته و به احتمال زیاد خروجی ائتلاف سه گانه او خواهد بود .

از سوی دیگر برخی شواهد و قرائن و افزایش فعالیتهای انتخاباتی دکتر ولایتی طی روزهای اخیر، گمانه زنی هایی که حاکی از معرفی ولایتی به عنوان نامزد نهایی ائتلاف 2+1 است، تقویت کرده است.

این در حالی است که کم تحرکی و سکون در اردوگاه غلامعلی حدادعادل نشان از آن دارد که ظاهرا اطرافیان رییس سابق مجلس شورای اسلامی کمترین شانس را برای معرفی او به عنوان نامزد نهایی این ائتلاف در نظر گرفته اند.

در ائتلاف مقابل نیز در حالیکه حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در گردهمایی مجمع طلاب و فضلای قمی اعلام کرد که در هر یک از این دو ائتلاف قرار شد یک نفر انتخاب و وارد رقابت شود و من نیز بر عهدی که با ائتلاف پنج نفره بسته‌ام پایبندم، هر چند که در نظر سنجی‌ها من از دیگران در ائتلاف جلو‌تر هستم، باهنر نیز در جمع همشهریانش گفت: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که در ائتلاف پنج گانه رأی من از همه بیشتر است.

در این میان آنطور که برخی نظرسنجی های اینترنتی نشان می دهد منوچهر متکی که از ماهها قبل فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرده از شانس کمی برخوردار نیست، اما نایب رئیس اول مجلس حجت الاسلام ابوترابی فرد نیز قطعا خود را فرد معرفی شده از سوی ائتلاف 3+2 دانسته و چندی پیش اعلام کرده بود که بیشترین تعامل را با جبهه پایداری انقلاب می تواند داشته باشد .

البته به رغم توافق صورت گرفته به نظر می رسد روند امور و برخی اظهارات اعضا نشان می دهد که حتی ممکن است قبل از برگزاری نظر سنجی صحنه شفاف تر شده و برخی لقب خروجی های زود هنگام را به خود اختصاص دهند.

با این تفاسیر و در نظر گرفتن روند تحولات و اظهار نظر های اعضای این دو ائتلاف به نظر می رسد از مجموع هشت نامزد حاضر اصولگرا ظاهرا غلامعلی حداد عادل و یحیی آل اسحاق هستند که شانس کمی برای خود قائل بوده و باید از هم اکنون پیش بینی کرد دو کاندیدای خارج شده از لیست یا خروجی های زودهنگام از هم اکنون تعیین شده، این دو هستند .


  
پیامهای عمومی ارسال شده